Hanya Kamu
Saturday, 9 November 2013 • 11:45 pm • 0 comments
Hai Again .....Just listen this :


 Kitaa selalu jer gaduh , saya tahu salah saya ... Maafkan saya .. i am really love you .. Miss the old you b .. Aku selalu tak hargai seseorang yang dtg dalam hidup aku kan ..  Bodohnya aku ! aku selalu buat dia tension .Do you happy with me b ? Aku  XNAK  kehilangan dia .. i am sorry for all i did ... please forgive me . i know you was hurt but i just a girl who did a mistake and i am sorry for that . When i said it , it's mean i feel so so sad to make you hurt ..


Bodohnya seseorang tu kalau dia tak hargai orang yg dia syg lakukan untuknya..
 i hope i'm not  the stupid girl ...

Aku hanyalah insan biasa yang ingin disayangi ,  tidak disakiti..
  memahamiku , menerimaku seadanya , sanggup memenuhi permintaanku dan hanya menyintaiku ...

Aku tak sanggup jauh darimu
Kerna kau yang membuat aku menyayangmu
Cinta yang ku punya bukan sekadar kata
Cintaku ini abadi untuk mu

Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Jangan pernah meningggalkan aku sendiri
Aku tak bisa aku tak sanggup bila sendiri


Thankyou be mine . thankyou for make me happy . thankyou for take care me .. i love you b . please don't leave me  , i'm SORRY b ..
 ku akui ku bahagia bersamamu dan kau selalu nak yang terbaik untuk hubungan ini ..


OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute, HaHa:p
[Have Been Taken By: Hazwan Hasimuddin]

Chating here ♥
Leave your footprint here
.

.


Awesome people ♥
Thank for following me

.
This owner ♥
Please stand beside me always,H


Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Balqis_H


I LOVE YOU!!