Oohh Result !
Monday, 25 March 2013 • 8:11 am • 0 comments
Assalamualaikum dan salam sejahtera semua :)

First kali sorry la entry nih mungkin dah lambat kot , tapi lantak la nak cerita jugak pasal result aku pada 21 march 2013 tu. Masa Pmr dulu xdebar and one more thing is someone who always with me waited for me there. He smile to me and said you can do it .Aku tersengih dah xingat dunia . Berbeza time SPM ni. Malam tu :
 
 Mama tanya aku " kak xdebar ke esok" aku cakap "xpulak, pelik kenapa ya. Rendah ko "
 
Esok pagi aku bangun pagi gila, solat , baca Al-Quran tenang jiwa katakan , Aku hajat nak tido balik lepas tu, tapi mata ni buat hal la pulak dah xmengantuk . Apelaa. Pukul 11.30 macam tu aku siap-siap nak pergi ambil result nih. Aku pergi dgn dengan kawan2 akula senangg sikit , kalau pergi dengan mama xbuleh bayang kalau aku kecewakan dia time tuh . Yelah orang dah ada lesen kereta semua kannn tu pergi dengan kawan ?? Aku bilo lagi nih . Time kami sampai je dekat sekolah , aaaaaaaaaaaaaa xnak keluar aku . Baru rasa Dup Dap Dup Dap !! (kenapa ni) . Lama tunggu result nak dipanggil . Apa lah kawan aku farah hanim nih , dia pergi check aku punya result dalam fon, pastu main bisik-bisik lagi . Hai korang ni kenapa derrrr ??? "Bal aku ada benda nak bagitau kau ni" grrrr ape pulak nih , Dup Dap ! . "Ape dia farah" , hmm kau dapat 5A, TAHNIAH !! jap jap kau tahu mana., Aku check laa tadi . oh noooooo . Tapi aku bersyukur gila la. Alhamdulillah . Aku terkejut gila bila cikgu Lk aku cakap aku dapat B+ lk . hah! biar betul . Xpernah-pernah dapat b ni. k e n a p a ??? sangat kecewa akuuuuuu ! Dalam pada tu, aku rasa dah kecewakan mak bapak aku la. Aku target 7 dan yang paling penting aku masih xdapat kalah kan dia lagi . eeeeeee! Straight A sorang jer . Ammar tu la. Gila betul dia tuh !

Aku xtahu nak sambung ape punya kos kejap lagi . Aku rasa nak ambil kos eng.kimia . Aku minat gila kimia . Tapi dapat b . Hampehhhh !!! Aku menyesal banyak main gila nihh dan yang menyedihkan addmath dan lk aku target A- tu dapat b+ . Kalau tak dah capai target aku 7 . Lega. Happy gila . Tapi ni aku hidup dengan penyesalan aku yang tak guna nih . But it is not over yet .. I promise i will do best for next level . Mom and dad i'm really sorry for dispointed you . I do that again mom. Aku xkan main-main lagi. Kalau aku xmain main aku mesti dapat ape yang aku nak . Next time will be one of my target .

nahh gambar untuk buda-budak spm tahun ni :
 

 Selesai je ambil result kami terus je pergi pantai bachok . Nak buat ape lagi nak pergi makan la. Laparrrr ;'( . Aku pesan banyak makanan . Kalau aku tension macam tu lah aku . Makan makan makan !! Lepas tu baliklaaaaa 


- the end -
 






OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute, HaHa:p
[Have Been Taken By: Hazwan Hasimuddin]

Chating here ♥
Leave your footprint here
.

.


Awesome people ♥
Thank for following me

.
This owner ♥
Please stand beside me always,H


Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Balqis_H


I LOVE YOU!!