new life 2013
Tuesday, 8 January 2013 • 1:38 pm • 0 comments
hai assalamualaikum semua . selamat sejahtera 

lama dah tak update blog ni . sibuk skit . mmg rasa nak update selalu sebab banyak cerita nak kongsikan . maaflah dah terlambat nak cakap hapy new years 2013 . mesti korang dah punya azam baru kan . aku pun . aku ada story nak kongsi dgn korang skit ni . 

about love 
 

aku dah bagitau dia dah yg aku suka dia . 3years aku pendam perasaan aku ni dan finally aku bagitao dia . tu pun kawan aku ckp baik kau bagitau sekurang kurangnya dia tahu dan kau pun lega . Dan tahu tak yg aku memang lega gila bila dpt bagitahu dia . Kalu tahu , dulu lagi aku dah bagi tahu . apela . Aku terus terang dekat dia yg aku suka dia dah lama dan sebabkan aku sakit hati pasal dia bagitahu aku dia suka org lain aku terus lupa dia tpi esokkan tu dia ckp sebenarnya dia suka aku la . Aku pun syg gila dekat dia . He is a funny guy . Sebabkan aku sakit hati aku reject dia .Ego nya aku dan sampai now aku menyesal sebab aku pernah mengetepikan perasaan aku gara-gara rasa sakit hati . Bodoh nya aku ! Bila aku dah terus terang , aku tahu tak mungkin dia akan terima aku lagi dan aku dah redha . aku sedar . aku boleh terima dia tak suka aku dah . cukup sekadar kita kawan okay . Tak payah lagi aku fikir pasal perasaan ni . sedikit sebanyak lepas aku bagitau semua tu aku dah mula boleh lupa dia dan aku dah mula happy .  

 
Esokkan tuh aku padam semua gambar kami . Gambar dia . Segala yg berkaitan tentang dia . Aku rasa aku nak mulakan hidup baru . Aku nak belajar sungguh-sungguh . dan aku rasa aku taknak bercinta buat masa sekarang . pintu hati aku dah tetutup . Segala tentang kita sudah lenyap sayang cuma perlu wait and see . Terima kasih pada ALLAH S.W.T juga sebab bagi aku kekuatan malam tu nak terus terang dan nak lupakan dia . aku nekad . 

 p/s :  jangan kerana sakit hati kita mengetepikan semuanya temasuk perasaan kita . Fikir baik-baik kesannya dulu sebelum bertindak . Jangan terlalu ego , tak salahkan kita mengalah sekali-sekala .

okay thank you for listening my love story . muahh syg kamu semua .
└ºνє



 

 

 

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute, HaHa:p
[Have Been Taken By: Hazwan Hasimuddin]

Chating here ♥
Leave your footprint here
.

.


Awesome people ♥
Thank for following me

.
This owner ♥
Please stand beside me always,H


Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Balqis_H


I LOVE YOU!!