P I L I H A N
Sunday, 16 September 2012 • 12:59 pm • 0 comments

Kali ini entry pasal Kerana Pilihan Akhirnya Berdendam .Semalam aku Hang out with friends . Best gila keluar semalam. Semua bawa couple tpi aku tak .Semua berjalan dengan pasangan masing-masing tpi aku tak . SEDIH :( . Tapi aku gembira sebab kawan aku gembira . Okey semalam kita orang pergi melepak dekat KB Mall . Tak ada apa-apa yang di buat kat sana pun . Aku pergi sebab aku nak makan Mc Donald yang dah lama aku mengidam. Lagipun nak pergi beli hadiah dekat kawan baik aku KIMUTCI . Hehehe !
Penat gila keluar semalam . Mana tak kita orang jalan tak berhenti . Ramai yang kita orang jumpa kelmarin dengan kawan lama pun ada . Lucu rasanya keluar kelmarin . Okey lets see the picture first -




Okey berbalik pada entry yang ingin diceritakan sebenarnya. Ada seorang lelaki ini .kita namakannya sebagai  ' A ' lah  suka pada seorang perempuan ini . Tapi perempuan ini dah ada pakwe ,kita namakannya sebagai  ' B ' lah . Lelaki ini tidak kira asalkan dia dapat juga perempuan itu . Kenapa lelaki ini tak faham dengan penerangan perempuan itu yang dia sayangkan B nim . Ego kah lelaki itu ?? Okey beberapa bulan perempuan itu kawan dengan A , entah masa mana dia orang couple tapi hanya sekejap perhubungan mereka kerana diketahui oleh B . B tidak marahkan perempuan itu kerana B tahu bukan salah perempuan itu dan dia sayang gila dekat perempuan itu sehingga dia tidak ingin putus tetapi membuatkan perhubungan itu tanpa kata putus atau masih diteruskan.


Setelah itu B menyuruh perempuan itu untuk membuat pilihan antara dia atau A . Tapi perempuan itu memilih B . Dan A rasa sangat marah mungkin atau terlalu kecewa . Tapi jika saya berada di tempat perempuan itu saya juga akan memilih B . Siapa yang suruh A itu berusaha mendapatkan cinta yang sudah berpunya ? Kenapa ego untuk memiliki PEREMPUAN itu ? Karena CINTA ! Tipulah . Mungkin kerana keegoanmu wahai A . Lepas itu A rapat dengan kawan baik perempuan itu . Katanya dia, dia suka dekat  kawan baik perempuan itu . Kawan baik perempuan itu tak suka dekat A itu sebab dia dah sayang dekat orang lain . A berjanji dengan perempuan itu untuk menunggu nya dan dia akan couple dengan perempuan itu walaupun dia dah ada kekasih . Dia rela tinggal kekasih dia itu demi perempuan itu . Hoohohoh sweet gila ??  Kawan baik perempuan itu benci dengan A kerana dia mungkir janji dan benci kerana macam tak ada perempuan lain yang dia nak . Dan tak faham-faham ke dengan penerangan yang diberikan oleh kawan baik perempuan itu . Dengan cara dia yang tak layan dan buat muka je bila A itu konon-konon baik dengan dia . Aku menyampah betul dengan mamat tu . Ego nak mampus . Heh kau dengan ego kau tu boleh jalan lah . Perasan nak mampus . Aku benci kaulah mamat !!!

Kalau lah awak berada dalam situasi ini apa awak akan buat hah?? Dengan lelaki yang tak faham-faham bahasa ini ?? Dengan ego dia yang bodoh tuh ? Aku benci betullah kalau orang yang kita tak suka paksa paksa pulak .So make sure you do the right thing at that place . Be intelligent .


OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute, HaHa:p
[Have Been Taken By: Hazwan Hasimuddin]

Chating here ♥
Leave your footprint here
.

.


Awesome people ♥
Thank for following me

.
This owner ♥
Please stand beside me always,H


Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Balqis_H


I LOVE YOU!!