ohh spm
Saturday, 23 June 2012 • 2:17 pm • 0 comments



Hai semua.. sihat tak semua? gembira tak? study macam mana oke ke? hari nim aku rasa aku nak update pasal feeling aku yang dh fokus hanya pasal study and no more love . Aik ?? hehehe. Sorrylah semua saya dah tak berminat untuk bercinta . Acece betul ke ni? kenapa tak percaya ke ? betul lah . Hal ini terjadi masa aku dah tersentuh hati dengan perangai si dia tuh ! and aku dan tak minat langsung untuk terus couple atau ape-ape . Lagipun aku kasihan juga tengok kawan aku yang kekasihnya tidak peduli langsung padahal mereka masih lgi berstatuskan 'Kekasih' .Dah serik . Nak cri dekat U lah. Lagipun jodoh sudah ditetapkan oleh ALLAH sewaktu kita dilahirkan . So apa perlu bimbang belajar je dulu .

Sekarang ni aku cuma fikir masa depan aku je. Now aku dah fokus dalam kelas . dah dpt memahami apa yang cikgu ajar dengan lebih baik lah . Kimia? Addmath? Fizik? . subjek yang masih lagi ingin belajar untuk lebih difahami . Doakan aku biar dpt yang terbaik dalam result okeh. Aku jadi semangat macam ini sebab aku nak pergi belajar dekat tempat someone tuh dan nak dapat result spm tu biarlah tinggi drpd dia . STRUGGLE balqis !handphone pun sekarang ini aku kurang . just use when need ! hahahaha. Lagipun aku mikir masa depan aku terletak pada aku . kalu nak hidup senang mestilah kena usaha . jika usaha tiada kejayaan juga tiada . Sesuatu kejayaan yang ingin diperolehi itu terletak pada tangan kamu semua . Bermulanya dengan usaha . berdoa dan tawakkal .

aku akan terus semangat untuk berjaya dalam hidup aku ini . No one can change it when i said it .Dalam kelas aku tu memang Best student lah . aku dengki sangat degan dia bila dia dapat result yang terbaik . Mcam mana dia belajat yer ?? Aku tertanya-tanya! haish  teringat kata-kata cikgu mashrita tu . dia kata macam mana kita tak boleh berjaya, tak dapat keputusan macam dia, tak boleh jadi best student macam dia padahal kita berada dalam kelas yang sama , guru pun sama , ada meja kerusi pun satu sorang ?? so, apalagi .. Malas dan Rajin je jawapannya . Kadang-kadang aku fikir aku nim memang bodoh sangat tak pandai pun.  ahhhh !! stress dengan SPM yang kian dekat ini . semua subjek pun aku tak dpt nk kuasai lagi .. hari ini dah nk masuk asrama . So aku dah niat untuk study betul-betul .SPM adalah jalan permulaan untuk mengejar cita-cita kita . Lagipun percubaan dah nk dekat gila .26 OGOS 2012 ! Go balqis before late and no hope . SPM sekali jah seumur hidup .


So make sure you do not waste your time now . You still have a lot of time to study. Be the best on yourself and make your parents proud to you . I know i am not perfect not cute not rich like you . But i am not stupid to think where is the best for me . Advice for you here is if you do not want to cry and fail in your SPM . You have to focus and take the challenge ! Everyone will proud to you and you can be popular . Anyway good luck to all of you.



TAKE THE SPM CHALLENGE 

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute, HaHa:p
[Have Been Taken By: Hazwan Hasimuddin]

Chating here ♥
Leave your footprint here
.

.


Awesome people ♥
Thank for following me

.
This owner ♥
Please stand beside me always,H


Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Balqis_H


I LOVE YOU!!