♥ sayang popuan ♥ pada lelaki ♥
Friday, 16 December 2011 • 7:32 pm • 0 comments
hai korang .. 


hehhehe ari nim terasa jiwang lah pulak, saat nim lah ..tuh terasa giler jeh nk wak entry nim .. heheehe .. hmm kita selalu jeh dengar popuan nim memey suke mengalirkan airmatakam .. knpa ?? kerana dikecewakan .. disakiti atau ape .. hmm??  kita popuan memg selalu menangis dn mudah terasa kan .. kita nk kita yg menang .. nk dia jaga kita ..nk dia wak ape pon utk kita kan.. hmm xlupa jgak yg kita nim syg dia memg syg giler kan .. hmm popuan memang susah nk lupakan org yg dia syg dgn gituh jeh 


walau securg mana pom popuan tuh dia tetap akn syg someone tuh dgn syg giler.. popuan nim dia mudah terasakan ?? sy pom begituh .. selalu jeh nk dia lakukan ape2 .. memhami jiwa kita ..tpi kita ??
kita paham jiwa dia cuma kita malu nk tnjuk .. siapa xsyg kekasih .. kerna cinta bkan senang kita nk dpt + lgi klao dio tuh seorg yg rmntik .. hmm ckp psal rmntik nim .. sy sendiri pom suke org yg rmntik .. mcm mana rmntik nim ??


 hmm rmntik nim mcm ::
:: dia akan sokong apepon yg kita buat walaupom salah. tpi dia akn tegur ..
::kalu kita merajuk dia pjuk 
:: dia nim spoting ..suke bergaul dgn kawan kita
:: jgn terlalu mgongkong ..


hmm hehehe byok lgilah .. hmm tpi ape pon sy nk bgitao yg .. jika kita dpat dia jga lah dgn baek sebab waktu now awak xkan rasa khilagan dia.. biler dia dah pergi awk akn tahu dn awak akan rasa sunyi ...
sunyi sgat .. xder sape lgi yg nk say gudnite .. good morning .. bergurau dgn kita .. tao ape pun .. sebab sy pom mgalaminya .. xpernah dgr dan selalu dgil ..last2 sy keseoragan .. hehehe .. lelaki pom ade tahap sbar diorang jgk , bgitu kita popuan ..

k.lah xnak jiwang lebih2 ..heheh nti lao jiwa lgi sy update lgi keh ..hehehe tata~

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute, HaHa:p
[Have Been Taken By: Hazwan Hasimuddin]

Chating here ♥
Leave your footprint here
.

.


Awesome people ♥
Thank for following me

.
This owner ♥
Please stand beside me always,H


Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Balqis_H


I LOVE YOU!!